Eka yhteinen lomaviikko ja muuta söpösöpöä.


Meillä oli viime viikolla Mikan kanssa niinikään eka yhteinen lomaviikko.
Koko viikko aikaa olla kahdestaan.

Me tavattiin Mikan kesälomalla, mutta silloinhan mä olin töissä, joten yhteistä lomaa ei vielä ollut paria kolmea pyhäpäivää enempää ollutkaan.

Mitäs meidän lomaviikkoon sitten kuului?
Paljon, paljon leffoja! 
Herkuttelua, Vaasassa kyläilyä, kirpparilla kiertelyä, ulkona syömistä, naistenpäivän treffeillä Amarillossa ja leffassa.

Kaikkea ihanaa ja rentoa yhdessäoloa.
Saatiin nukkua joka aamu aina sinne kasiin tai jopa ysiin asti.
Syötiin rauhassa aamupalaa, möllötettiin, otettiin nojatuolipäikkärit koirien kanssa.

Vaikka eilinen postaus ei ollut yleissävyltään kovin positiivinen, ja toisaalta juuri siksi, ettei ollut, halusin nyt kirjoittaa pelkästään positiivista asiaa.

Olen kokonaisvaltaisesti hyvin onnellinen juuri nyt elämässäni.
Toki siinä on asioita, jotka eivät ole täydellisiä, eihän kenelläkään ole.
Mutta siinä on myös niin paljon sellaista, joka tekee musta täydellisen onnellisen ja kiitollisen kaikesta siitä mitä mulla on, eikä mun tarvi keskittyä harmittelemaan niitä puuttuvia tai puutteellisia asioita.

Olen äärimmäisen rakastunut, olen äärimmäisen onnellinen perheestäni ja ystävistäni, koirista ja siitä, että minulla on ihana ihminen rinnallani, jonka kanssa jakaa aivan kaikki.

Meidän yhteinen loma ei ollut luksusmatka ulkomaille tai muutenkaan siloteltu kiiltokuva, vaan juuri meidän näköinen.
Kotona hassuttelua, leffoja toisensa perään, aamiaisen tekoa toiselle puolin ja toisin, paljon rakkautta ja hellyyttä. 

Mika ei olisi mukamas millään halunnut palata töihin, eli loma oli onnistunut, mutta sitten on taas kiva odottaa seuraavaa lomaa, joka tekee siitä normi arjesta sitten spesiaalimpaa.

Rakastan, siis olen.

❤️

Tämän blogin suosituimmat tekstit

54/90

1, 2, 3 syyskuu!

Se parhain talvilomaviikko ikinä.