Saman katon alla




Jurva, Etelä-Pohjanmaa


Avoliitossa


Onnellinen, rakastunut, rakastettu





Heti alkuun pieni päivitys siihen, missä mennään.

Tosiaan, muutto pois Vaasasta olikin jo tiedossa, kun viimeksi ehdin kirjoittaa.

Kävikin niin, että se aikaistui hieman, ja nyt olen ehtinyt asua Jurvassa jo hieman rapiat kaksi viikkoa.

Suurin kiitos tästä kuuluu mun aivan mahtavalle perheelle, joka teki (ja millä vauhdilla!) tästä totta.

Vaasa on siis jo taaksejäänyt, noin niinkuin asumisen kannalta, kun vanhan asunnon avaimet viime viikolla palautuivat vuokranantaja Pikipruukin haltuun.

Mun isovanhemmat sekä vanhemmat tekivät valtavasti töitä ja paitsi auttoivat itse muutossa, myös siivosivat asuntoa, kun mä olin pitkät päivät töissä. 

Ihan vaan ettei mun tarvinnut enää 8-9 tunnin työpäivän päätteeksi mennä siivoamaan, vaan sain tulla uuteen kotiin rakkaan luokse.

Miten hurjan kiitollinen sitä onkaan, ja kuinka valtavan onnellinen olen näistä ihmisistä, mitä sitä tekisikään ilman <3

Kun hetkeksi pysähtyy oikein miettimään ja makustelemaan, niin vau, mä tosiaan olen avoliitossa. 



Asun yhdessä rakastamani ihmisen kanssa, ihmisen josta kellään mun lähipiirissä ei ole kuin hyvää sanottavaa, jota rakastan niin että sydän pakahtuu, ja joka antaa samalla mitalla takaisin.

Virallisesti yhteistä arkea on takana pari viikkoa niin, että ollaan tosiaan oltu vain täällä, meidän kotona.

Aamulla on annettu pusut, toivotettu turvallista matkaa ja hyvää työpäivää ja sanottu "nähdään kotona".

Kotona

Sillä se tämä talo todellakin on. 

Meidän koti

Kirjoitin aiemmin että pienillä muutoksilla tästä tulisi meille hyvä koti ja niin tosiaan tuli.

Alla muutama maistiainen matkanvarrelta










Vielä täällä tulee pieniä muutoksia, ruokapöydän tuolit ovat tulossa, samoin pari valaisinta, mutta kyllä täällä on hyvin tavarat löytäneet paikkansa.

Koirille on tulossa iskän vaivalla väsäämä aitaus, jahka pääsevät ensi pyhänä tänne sitä asentamaan. 

Mahtavaa!!!

Muru taas on reippaana paitsi tehnyt ruoat ja hemmotellu mua niska- ja hartiahieronnoilla, myös muunmuassa koonnut mun työtuolin, sekä pari tänne ostamaani naulakkoa, asentanut meille pesukoneen, sekä sängynviereen hyllyt, kun yöpöytiä siihen ei mahdu. 

On se <3


Pientä vaivannäköä omalta osalta on vaatinut lähinnä astioiden järkkääminen kaappeihin, mulla oli niitä tänne tuotavaksi muutama.

Tulipa ajat sitten ostetulle vitriinille käyttöä, ja tänne se sopikin aivan mainiosti.

Minä sovin tänne aivan mainiosti, rakkaani rinnalle.



Tämän blogin suosituimmat tekstit

54/90

1, 2, 3 syyskuu!

Se parhain talvilomaviikko ikinä.